I got glasses!

Igår blev det 12 timmars skola! Skoj! men det belönades med ingen skola alls idag! Vilken var azum! Planerna för idag har varit olika hela veckan. Men till slut så blev det att jag tog en sovmorgon till efter åtta och sen frukost framför MTV. Sen så gick jag och duschade och sen blev det en prommis med hundarna. Efter det så gick jag till farfar, fick dock fightas lite med dörren för att verkligen komma in till han... Sen så for jag hem fixade mig efter det så kom pappa och Hampus, for på stan och lämnade igen en Johan Falk film som jag hade hyrt igår kväll. Sen så for vi för att hämta upp mamma. När vi hade gjort det så for vi till Luleå för att skaffa glasögon till mig och pappa. För mig blev det två par glasögon får nog hämta upp de någon gång näste vecka eller veckan efter det. Sen så for vi och kollade på en bäddsoffa till Hampus. Sen blev det middag på max och sen fara hem möt Kölis. Vi for och lämnade moror hemma hos hon och sen så for jag och träffade min älskade Henke. Efter det så for vi och kollade på en lägenhet, jag kan bara säga att lägenheten var inte lika snygg som killen som ägde den!! Men nu så ska jag ta och mysa med Henke. Vi blir nog bara hemma och tar det lugnt i helgen har inga andra planer ännu i alla fall.
 
Skillnad från förra inlägget som Malin tyckte att jag skulle göra kort så blev det här väldigt långt! Roligt för er som orkar läsa igenom allt! Till och med Henke börjar bli less på att jag skriver! Haha ;)


Kommentarer
malin

HERRE GUUUUD VAD LÅNGT !!! OMGOMGOGMGOM

Svar: Jag vet, ville ju plåga dig att läsa igenom allt! ;) HAHA
Julia

2012-11-24 @ 17:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0