Little things

Känner att det är ett tag sen jag kikade in här sist! Har helt enkelt kännt att jag inte har haft extra tid att lägga här! Men nu så!
 
Har haft psykologi prov, C på historia provet, alla rätt på spanskan! Imorgon så har jag matte prov, ska läsa en engelska bok och även engelska läxa! På kvällen ska jag belöna mig själv med att fara och se Twlight Breaking Dawn Part 2 med ett par underbara brudar! Sen så ska jag och älsklingen fara till Socken. På lördag så blir det att plugga och ska Jonna färga mitt hår! Det behövs verkligen att göras något åt mitt hår! Mår typ dåligt varje gång jag ser håret i spegeln! I-landsproblem jag vet. Sen så har jag spanska och samhällsprov nästa vecka! Har även öppet hus på skolan! Jag och Robin ska representera Ekonomi, skoj! Aja nu ska jag köra ett sista rycke plugg!
 
PS: Mitt hjärta har äntligen flyttat tillbaks till Kalix!! ♥♥ Älska!
 
Har ni hört 1D nya album?! Helt freaking amazing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0