Match

Hade första matchen i söndags. Fast det var endå bara tränings match. Vi vann med 5-1 YES! Fan vad sköönt. Idag så har vi träning och fotografering med laget. Det blir nog bra.

Har fått ont i foten. Har världens grej på fotknölen. Inte OK! Benskyddet trycks ju in i den så att jag har fått sår av den :(

När vi var i Haparnada så köpte jag ett par jeans, en clutch, en byxdress och två par glajor! Jag ÄLSKAR mina nya brillor. De är så stekiga!

Img så har vi rockkonser. Vi kommer att äga alla! Jag ska sjunga Tush (yeah). Idag så måste jag välja kläder, skor, hur jag ska ha mitt hår och hur jag ska sminka mig. Först så ska vi köra genrep sen ett genrep med alla. Efter det så blir det Konser x2.

Jag har även läxa som måste göras. SO redovisning och TVÅ matte prov.

Snart så har jag idrott. Måste gå. Syns!


Kommentarer
E,

sv: TJEENA SÖTIS!

Jag har beställt dom från världens bästa HM! ;D

2011-04-26 @ 23:59:09
Emelie

sv: TJEENA SÖTIS!

Jag har beställt dom från världens bästa HM! ;D

2011-04-26 @ 23:59:35
URL: http://pemlaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0