Svanstein

Idag har man kommit hrm från Svanstein. Vi drog hem husvagnen så nu är man hemma ett tag. I helgen så träffade vi Göran, Ingrid, Hilding, Robert och Lena :) Det var inte dåligt! De var nästan inge snö kvar där :( Det är ju mer snö hemma. Men, men. Jag var nyss med pappa och hämtade min cykel hos farfar. Se upp för nu kommer jag. Haha. I husvagnen så spelade vi mycke kort jag, Hampus och Anton. Vi for också och bastade (det var ett tag sen). Idag så kommer min älskade syrra hem!!! :) Eller ska jag säga om typ tjugo minueter (snacka om glad tjej)! Längtar, nu så ska jag plocka upp lite i rummet. Syns :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0