Torsdag

Vi hade sista träningen innan Rock Konseren vecka 17. Idag är det torsdag = påskdans. Nu så pluggar man spanska. För att sen redovisa text (jippie). Igår så hade vi sista flowen :( Inte roligt, jag som gillar det. Visst är det jobbigt som fan, men det är grymt bra. Tror att jag ska fortsätta fast att det är slut med laget. Idag så när man slutar så ska jag duscha, måla mina naglar, fixa mitt hår, fixa mitt smink och sen ta på kläder och smycken :) För ikväll är det dans. Det är roligt men det känns så jobbigt endå. I förrgår så såg jag och Malin på The Secret Life Of The American Teenager. Love It!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0