Brudar

I fredags var jag på bio med underbara Malin! Vi såg Jag Saknar dig det var inte ett ända torrt öga efter filmen var färdig... Det var så sorlig men så himla vacker!

Igår så var jag med mina änglar. Vi var ut och åt underbart god mat, sen gick vi och hyrde två filmer. Scream 4 och Step Up 3 :) Båda var enormt bra men väldigt olika. Men en sak som jag störde mig på i Scream var att Emma (Jill) var Ghostface. Jag som Jill och Trevor skulle vara tillsammans i slutet. Men men.

Idag så har jag bara tagit det lugnt. Nu så ska jag ta och se Cyberbully med Emily Osment.

Imorgon så börjar skolan!! Det är inte bara att skolan börjar, jag börjar mitt sista år på grundskolan. Nästa år måste jag ju ha hela min framtid planerad (känns det som).










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0