Skärpning nu då!!

Nu måste jag verkligen skärpa mig. Har inte bloggat något! Och Ida skrev; Hallå, du måste blogga qvinna!!! Så jag antar att jag måste.

Jag kan bara säga att Gotland var helt fantastiskt och det blev typ en billjon bilder som jag tog. Vi for runt på massvis med olika ställen på Gotland. Vi var till Lickershams, Fårö, Blå lagunen (underbart!!), Klintehamn, Lärbro, Ljugarn, Hemse, Tofta, Snäck, Gustavsvik och tusen till ställen.

Vi har ätit gott, varit och bada i blå lagunen, på äventyrsbadet på Kneippbyn, gott runt i Visby muren på sena sommarkvällar (mys!), shoppat och bara umgåst.

Innan vi for till Gotland så stannade vi i Uppsala och sovde där. Sen på morgonen så åkte vi med tåg in till Stockholm. I där så gick vi på stan ett tag, åt på pizza hut (mums) och for på Grönan.

Jag hållde på att dö på båten på väg hem. Det var små ungar som skrek så att jag nästan fick hjärn blödning! Inte roligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0