It's christmas time

Julafton blev helt underbar! Älskade julkapparna som jag fick och maten. Men sällskapet också förstås! ;) Fick bland annat de två sista delarna av HP! Så det kommer att bli att se en massa med Harry Potter ;)

Sen igår så blev det att stiga upp tidigt, för att vi skulle till Älvsbyn. Det tog lite tid att klä på sig när man samtidigt satt och pratde i telefonen.
Problematiskt? Svar: Ja!
Jag, mamma och syrran for till Luleå för att hämta upp mormor. Medans pappa och brorsan for direkt till kusinerna. Vi spelade spel, umgicks, åt julmat, kollade på Amandas lägenhet, fikade och bara hade det trevligt! Jag och Ida teamade mot Hampus och Oskar, men det blev så att grabbarna vann... Sen sent på kvällen så blev det att vi åkte hem.

Idag så blir det att b-brudarna kommer hit! Det kommer nog att bli greate ;)

Img så blir det att umgås med Malin! Kanske nyår också? ;) Och sen på onsdag så kommer Henrik hit!



Kommentarer
sofia

Hp maraton när jag kommer?, lr vänta vi kanske int har tid för det ;) <333

2011-12-26 @ 17:29:48
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0