Time is here

Hallåjs!
Skola idag, skräll ;)
I tisdags när vi hade lucia så blev det typ kaos! Killarna satte eld på sina stjärnor när de stoppade tomteblossen i de. Lärarna skrattde åt oss och rektorn kom och pratade med oss... Idag blir det favorit i repris! Ska till ålderdomsboendet och sjunga.

Igår så for jag till gymmet! Har tränings värk och jag ÄLSKAR det ;) Det är världens bästa känsla.

Roxana blev även överkörd av en gammal gubbe igår så hon fick sitta på akuten, prata med polisen och läkare. Tycker synd om dig!

Imorse fick jag skjuts av pappa till bussplatsen så jag slapp gå. Men det var bara för att pappas anställda vikade med lastbilen...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0