A long time ago

Förra veckan så var jag på stranden med Emelie, mamma, Hampus, Anton, Roger och David. Det var skit kul! Vad vi kom på är om man tycker havet är kallt så är det bara att åka i den tusen gånger kallare rutchkanan (stavning?). Så blir dte varmt som bara den sen när man går ut i vattnet. Samma kväll så for jag och Emelie och gymmade vilket var skönt som bara den det gick himla bra :)

Jag har också varit med Malin! Först så åt vi middag älg kött och hasselbaks potatis (underbart gott)! Sen så spelade vi kubb mot Hampus och Anton. Jag och Malin vann! :) Sen så cyklade vi iväg ner mot stan och fotade underbart gulliga bilder ;) Sen så cyklade vi hem.

Sen så har jag umgåst med Ida det är ju alltid underbart roligt! Och igår skulle vi ha HP maraton men vi hann inte se alla filmer. Och idag är dagen som är den bästa och sämsta! Det är Harry Potter grand finale! Det är den sista filmen som kommer ut. Jag kommer ju typ att gråta :( Det är ju så sorligt jag har ju växt upp med de!

Igår så var jag och brorsan och sprang. Har också hunnit med att städa och fixa i garderober. Men jag har också haft tid for det bästa Gilmore Girls!! Jag är nu på säsong 6 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0