Midsommar dagen

Hello!
Today så är det midsommar dagen nu så har jag just hämtat tvätten ute eftersom det började regna :( Tidigare idag så har farfar varit hit och fikat :) Det var ganska nice! Sen så for jag till han och manglade tvätt. Och jag har också städat hela mitt rum. Ska snart hänga upp tavlan som jag fick av mina parents från Ikea!!

Imorgon är det konfirmation :) Pirrigt värre, för då blir det att sjunga solo! Och ska jag läsa någonting (måste bara komma ihåg när jag ska göra det). Då så kommer släkten och vännerna och ska vara hära :) Hinner nog inte med träningen, men tänkte kanske endå hinna smita iväg och träna med laget. För tjejorna är Awesome! :)

PS: Jag måste ta och låna Idas locktången för att kunna fixa håret till imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0