Brännboll

Tjosan! :) Nu så har jag en och en halv timmas lunch. För de som ville veta. Sen så har vi musik och no. Vi har nu haft brännboll som var skoj. Tills det började att regna :( Det var inte roligt.

Jag vill utomlands! Jag satt och pratade med Malin om när hon var utomlands det lät ju så skönt. Men jag längtar mer till mitt USA. Som jag förhoppningsvis ska fara till. Om ett par år.

Om ett par helger så sticker jag till min underbara kusin och sover hos henne. Vi har bestämt att vi ska fara på bio då, äta ute och shoppa i massor. Jag ska köpa bikinisar, jeans shorts, glajor, linnen, t-shirtar, byxor, kjolar, klänningar och skor. Det blir väl också att köpa smink, smycken och hår grejer :)

Idag så MÅSTE jag plugga. Jag har engelska prov på torsdag, no prov på fredag och spanska prov på tisdag. Så det blir att insentivt plugga. Plus att jag har en massa text och glosor i spanskan. Jag måste också plugga matte.

Hellre så skulle jag ha viljat se på Gossip Girl, 90210, The Secret Life of the American Teenager, Hellcats, One Tree Hill och Glee! :) Men men det får jag göra en annan dag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0