Sista matte provet av åttan

Nu så sitter jag i rödan och väntar på att spanskan ska börja. Då har jag text. Sen så har jag no förbered för morgondagens prov och sist så har jag engelska då jag har prov. Det kommer att gå bra! Det var nästan ingenting vi skulle plugga på till provet. Det var bara en massa glosor så det är lungt. Det brukar annars vara en massa gramatik med. Så det känndes skönt att det inte var gramatik med på provet.

Nästa fredag så ska jag ha matte prov men det är bara ett litet för att vi började med kapitlet i veckan. Och det är de sista som vi kommer att ha under den här terminen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0