Träning och skola

Hejhej! I tisdags så hade jag matte prov (gick fan e mig bra!).

Sen så hade jag också fotbolls träning och igår så var jag och gymmade. Jag for vid två och gymmade och då så hade jag hela gymmet för mig själv! Sen så kom det folk med dte var som chill att vara själv på hela gymmet.

Idag så har vi spanska gloser det går riktigt bra att träna de! Kan snart alla.

Ett misstag jag gjorde i tisdags jag vaknade klockan sex. När jag började tio över nio!! Jag blev så lessen när jag fattade att vi hade sov morgon och vi började senare. Men men...

Igår så satt jag och kollade på kläder vilket får mig att längta på att sommaren kommer! Det känns så bra att det snart är sommar lov! Det är ju bara lite mer än en månad kvar ;) Jag sitter här och typ längta!

Jag vill göra en sak när jag går på gymnasiet. Det är att fara som utbytesstudent till USA och plugga ett år där. Har hört folk som har gjordt det och de säger att det är värt allt det kostar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0