Umeå

Har varit i Umeå de senaste dagarna. Ida och Vilma mötte mig utan för sjukhuset när jag kom till Umeå. Då så var vi på sjukhuset och fick jag se vart Lasse jobbade. Sedan så åkte vi med Peter till Rödå där de bor. Sen så sminkade vi oss till vampyrer! Sen så for vi på Halloween fest med hennes kompisar som var jätte söta! Vi sovde även där. Vi for hem vid tre. Vi var sjukt trötta den dagen. Och jag såg ut som en zombie!! Skojar inte... Vi umgicks med Vilma och såg på en film. Den natten satt jag och Ida och pratade om allt från killar till musik ;) Sen dagen efter när vi vaknade så tog vi det bara lugnt först sen så åt vi frukost och såg på tv och pratade, efter det så åt vi lunch. Efter det så kom Lasse så började vi att åka hem. Vi stannade i Skellefteå och åt skrovmål!! Flott ;) Sen så satt vi och diggade Adele och Maroon5 på vägen hem. Sen igår så såg jag Robinson. Tänkte verkligen packa upp väskan men orkade verkligen inte. Idag så måste jag städa rummet, plugga, fixa mitt aeorobik (stavning!?) pass till skolan och packa upp väskan. Ska även ladda över bilderna till datorn från kameran och mobilen och sen redigera de. Sen ikväll så kommer Emelie! Sen imorgon så ska Malin komma hit ;)






Bilderna lånade jag från Ida Larsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0