Español

Igår så var jag och gymmade med Linnéa. Nu så har jag haft spanska lektion i en timma!! Efter tio så har jag HK då Ida ska göra mat åt mig ;) Så jag längtar!!!!! Efter det så har vi lunch och sen så har vi idrott då vi tjejer ska ha bad. Efter det så är det bara engelska kvar. Idag så hade jag spanska redovisning också. Imorgon så har vi NO prov om genetiken, det är sista provet innan lovet!! Såå jag längtar tills att det är lov kan jag bara säga :) I helgen så kommer kanske den underbara Sofia och sover här, och på måndag nästa vecka så blir det att umgås med tjejerna från klassen! Ganska grymt säger jag bara ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0