Bed Head

Mitt älskade hårsprey från Bed Head börjar att ta slut... Inte bra kan jag säga. Engelska provet däremot gick jättebra! Imorgon så har vi spanska glosor tagga och så ska vi skriva ett brev på spanska. Jag har bara hunnit skriva Hola, me llamo Julia. Tengo quince años. Greate säger jag bara. Det går ju apbra! Ää ska ta och plugga spanska nu sen så ska jag plugga lite matte och kanske man tar och pluggar lite no och spanska. Sen så tar man sig och bänkar sig framför Robinson. Jag tror faktist att det här året kommer att bli så mycket bättre än de andra åren.

PS:
Mitt ben är helt stört!! Är så less, det har inte blivit bättre. Så kunde inte fara på träningen ikväll. Har haft på värmebyxor för att se om det blir bättre men inte de. Men nu så har jag stoppat på Zon. Hoppas det funkar för imorgon så ska vi ha fri idrott och tävla mot varandra i klassen!


Tigi Bed Head Masterpiece Hairspray i gruppen Hårvård / Styling / All Styling hos Lyko Hair AB (35-148)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0