I'm gonna be the bigger person

Men hallåjs!

Efter en fredag i skolan så blev det sedan mysfika med mamma på Lyktan. Efter det så cyklade jag hem och och mamma for och handlade. Då så tog jag mig lite tid att se på Americas Next Top Model som var på teven. Men det var bara en gammal säsong. Sen så blev det middag och nu så sitter jag och lyssnar på Conor Maynard och Ebony Day som sjöng Next To You. Snart så blir det väl att dyka in i pluggandet vill inte ha kvar det till senare i helgen. Men det blir nog ändå att plugga senare också. Sen så kanske man tar och ser på Jersey Shore och sen ikväll så blir det att se Idol. Imorgon blir det party hos bruden här nedan för ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0