My friends

I helgen så har jag varit och fiskat med familjen i Kamlungen. Vi fiskade, satt vid brasan och såg på Fångarna på fortet. Sen så på söndag när jag kom hem så for jag med Emelie och Roger för att se när Linnéa körde rally cross. Nenna du är helt underbart duktig!! Men Rumpan du behöver inte bo så långt borta!! Sen så for vi därifrån efter tre. Då så åt jag middag med familjen och sen så for vi till farfar för att umgås. Sen så for jag hem för att plugga matte.

Imorse så cyklade jag med Jullan till skolan. Ikväll så blir det att plugga so, no och matte och sen så ska jag se Idol. Kanske far och tar en spring tur också. Men jag måste lägga mig tidigt för att jag ska se The Secret Life of the American Teengare!!! Jag är helt kär i det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0