4/4 2012

Hade en azum matte lektion igår. Vår lärare frågade oss om vi ville öva till påskdansen (idag), och skippa att räkna! Idag så hade jag först spanska då så satt vi och försökte och komma på vilken känd persons namn som stod på våra pannor! Sen så hade jag hk, chill! Sen så hade jag idrott och dans. Efter det så fick vi slippa engelska för att hinna göra oss färdiga till ikv, och fick i stället ett gammat nationella prov att träna på. Nu så väntar jag på att Malin ska komma så att vi kan fara hem till mig och göra oss färdiga för ikv! Mellan halv sju och halv tio ska vi dansa och då så har vi ingen skola img. Img så ska jag och Linnéa fara på skoter crossen! Längtar ;)



Påskdansen 2010


Påskdansen 2011

Den stor förändringen är ju att jag klippte av håret! :D

Får bilder från påskdansen och förberedelserna med Malin img!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0