I dream in color


Jag och Malin på påskdansen!

I torsdags så var jag på skotercrossen med Linnéa, Ida, Julia, Alex, och Josse! Sen så hade jag det bara mys resten av kvällen. Sen på fredag så kom hjärtat hit. Vi såg ArneDahl, spelade spel, såg på barn bilder och barn filmer... Sen så for vi till Socken, såg någon film och bara tog det chill. Sen på lördag så för vi hem. Efter det så for vi till farfar. Sen på kvällen så begav jag och familjen oss mot Innanbäcken. Vi åt en massa god mat, spelade monopol och bara umgåts med världens bästa tjejor! Sen så for vi hem. Idag så har jag varit med Henke ett tag och sen pluggat och sett serier!


Lånar bilden av Ida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0