It's the beauty of your soul that makes me whole

Helgen har spenderas med Linnéa, Alma, Ewa och Hasse i Storklinten! På fredag så for vi iväg såg när Alma åkte slalom för första gången och fotade jag och Linnéa. Sen så lördagen så åkte vi slalom, myste i stugan (jag och Linnéa sovde på loftet!) och åt en massa ;) Sen på söndag så chillade vi, städade ur stugan, åt på max och sen så åkte vi hem. Sen så kom Henke. Vi spelade monopol med Hampe och Chrille! Jag vann som vanligt, eller så inte... Sen så tog vi och såg på hockeyn, någon tog också och åt snuskig pizza i mitt rum. Missförstå mig inte jag ♥ pizza, men då ska det vara vescuvio, inte kebab. Men nu så stinker mitt rum kebab pizza, inte mys... Men puss på dig ändå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0