SetUp

I fredags efter skolan så mötte jag upp Hampus på stan. Sen så for vi med mamma och Hannah och fikade på lyktan. Gott! Sen så gjorde jag och syrran middag, det blev fläskfilé, portvinssås, ungsbakade grönsaker, klyft potatis och äppelpaj! Det blev stor succe! ;) Sen på kvällen så såg jag, syrran, brorsan, mamma, pappa och Ante på tv. Sen i lördags så fixade jag på rummet, skoj! Sen så kom Henke. Vi åt kina mat! Såg på SetUp, var helt OK. Sen igår så pluggade jag sydamerika och latinamerikas karta. Efter det så for jag till min käraste farfar. Och efter det så for jag iväg på 19-års kalas hos Lindbäcks! Sen på kvällen så slingade jag och Hannah mitt hår!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0