Sobre gustos no hay nada escrito

MVG på engelskan = check! Idag var jäkligt chill! Slutade halv ett ;) Skönt kan jag säga. Nu så sitter jag och lyssnar på One Direction och pluggar spanska. Snart så blir det att käka middag. Sen så blir det att duscha och packa färdigt för i helgen.

Igår gjorde jag världens jobbigaste grej! Jag skottade ett ton snö! Eller jag kanske inte ett ton med det var tungt. Sen efter ett tag så kom brorsan och hjälpte mig. Sen när vi hade skottat hela vägen till bodan (eftersom att jag skulle ha slalom grejerna till helgen) och kom in så skrattade pappa bara åt oss... Han sa då att vi hade inte behövt skottat allt, bara så att vi kom fråm. Men det tänkte vi ju inte på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0