We'll stick together

I onsdags så var jag till Happis med mamma och Hampus. Då köpte jag ett par blåa jeans. Assnygga!

Igår så var jag med Hannah till Haparanda. Då köpte jag en ny BH och ett skjorta. Sen så for vi till farfar. Efter det så for jag och Hannah till stan för att köpa presenter till pappa.

Idag så blir det att vara med familjen när man ska fira pappa och blir det väl att det kommer främande. Annars så ska jag och Hannah se Harry Potter del 2. Så blir det mer syster tid! När hon då åker hem på söndag...Vill inte! Ska vi väl plocka och färga mina bryn.

Hockey Sverige-Ryssland! Final :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0