Pumped up kicks

I lördags så tog jag det allmänt chill! På dan så for familjen till farfar och umgicks med han. Sen så åt jag middag. Sen så for jag och Henke till Socken. Umgicks med hans familj och så såg vi Huvudjägarna. Igår så såg vi en av Hannibal Lecter filmerna, mys! Sen på dan så for jag till Ida, vi sjöng SingStar och såg hockey! Jädrans Luleå förlorade och åkte ur... Men Skellefteå vann ialla fall! Sen på kvällen så var jag bara med familjen och tog det chill, mamma och jag gjorde smoothie! Gott, eller vad?! ;) Idag så gick vi brudar från klassen och provade klasströjorna eller mucktröjorna (som en del säger) sista lektionen nudå, sen så ska jag och Ida iväg ett tag och sen så blir det att dra hem!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0