Finally found you

Ett tag sen sist då! På fredagen så blev det prommis och mys med bästa Henke! Sen på lördagen så flyttade momme hit! Så då blev det att packa upp och stöka till i hennes lägenhet hela dagen. Sen så for vi och åt middag på kina, gott! Efter det så for vi hem och då så blev det mer mys med hjärtat! På söndag så for jag till farfar och sen så tog jag en prommis till mormor.
 
 
Sen i måndags så blev det skola som vanligt och sen så gick jag till mormor och hjälpte hon att packa upp! Sen så kom familjen, vi for och kollade på möbler till momme och sen så åt vi middag, for hem och pluggade! Sen så kom världens finaste kille hit för mys, innan han skulle fara! Sen så var det skola på tisdag, kort dag så det var skönt!
 
I går och idag så har det inte blivit någon skola, har fått feber och har huvudvärk inte skoj! Men plusset med det är att jag har sovit, myst i min onepiece och sett serier. Nu så är jag pojkvänlös till nästa tisdag. Så det blir att umgås med bästa syster som har kommit hem i natt! Ha film kväll med brudarna. 
 
 
Saknar mitt blonda hår ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0