Shopping!

TINDRA MYS Doftande blockljus IKEALYCKOAX Påslakan 1 örngott IKEA Kammad bomull; ger mjuka sängkläder med extra slät och jämn väv.MALIN BLAD Påslakan 1 örngott IKEA
Fick med mig hem en jacka och en fleece från Haglöfs, tack pappa! ♥ Sen så blev det också ljus, och två påslakan från Ikea, tack mamma! ♥ Nu så blir det att plocka rätt på kläder, böcker, damsuga och sen se på Solsidan! Min käraste syster åker hem img, det känns trist! Sen img så ska jag byta sängkläder och damsuga huset! Sen så kommer Ida och Malin hit för film mys! Sen så kommer min älskade pojkvän äntligen hem, så jag har saknat dig! ♥♥♥ Då blir det bara att mysa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0