För att du är bäst!

I fredags så drog vi oss mot Socken. Åt tacos och tårta! Henke fick presenter och vi tog det bara lugnt. Världens finaste och bästa kille (Henke) fyllde 20 år! ♥ I lördags så for jag Jonna och Ann-Sofie till Luleå och shoppade! Jag köpte en stickad tröja, en blus, en t-shirt, en mugg, trosor, bandeus och ett par nya jeans! Sen efter det så for vi och mötte Henke, Markus och Ove och såg på Luleå-Aik spela! Luleå vann med 3-1!! Det var azum! Sen så for vi till Socken badade bastu och såg en film! Idag så tog vi det bara lugnt, gått på prommis, ätit på kina med familjen! Nu pluggar jag och sen ikv så ska vi väl bara mysa! 
 
 
Bilden lånade jag av Johanna!
 
 
Snygging! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0