Missing you!

De första två skoldagarna var väldigt chill! Slutade tidigt och gjorde inte särskilt mycket. På onsdag så börjde lektionerna som vanligt. Är hel nöjd med min klass! Har fått en massa böcker. De två första läxorna... Allvaret har alltså börjat!
 
Jag och Jullan har bestämt oss att vi ska börja leva nyttigare och träna mer! Måndag, onsdag och fredag mornar innan skolan börjar så ska vi gymma och tisdag och torsdag mornar så ska vi simma innan skolan! Frukosten ska nu mera bestå av smoothie och hårdbröd!
 
Torsdag så kom världens finaste kille! Igår så blev det bara att ta det lugnt efter skolan. Sen så såg jag en hel del PLL och mös i One Piece! Idag så for jag till Jullan. Bastu, hårinpackning, film, popcorn, citron vatten, melon och mys! Nu så har jag kommit hem och bara tar det lugnt! Img så blir det att plugga matte!
 
Det är den första helt killfria helgen på så himla länge! Skönt att kunna göra annat men samtidigt väldigt tråkigt! Saknar dig som tusan!!! ♥
 






Kommentarer
Kevin

grym blogg! :)

Svar: Tack! :)
Julia

2012-09-09 @ 20:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0