Some times

I fredags så for vi till Socken, bastade såg skräckis (äcklig&dålig..) Sen på lördag så var killarna ute och jagade. Medans jag och Ann-Sofie åt frukost framför tv:n och bara tog det lugnt! Sen så bastade vi (igen), Henke klippte sig. Men inte fick jag göra det (skulle ju vara så himla snyggt om jag gjorde det ;) Sen så for vi till Kalix! Jag for ut och åt med Jullan och Malin på viktingen och sen så for vi på bio! Brud mys! Sen så kom min finaste kille hit! Nu så ligger han bakis i sängen medans jag uppdaterar här! Får se vad som kommer att hända under dagen!
 
Jag = över pigg!
Hjärtat = trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

JuliaSvanberg

http://juliaaugusatasvanberg.blogg.se/

RSS 2.0